IKEA lanceert een bewustmakingscampagne en onthult de eerste Window Cube in grote Belgische treinstations met Clear Channel en Urban Media.
IKEA België heeft “Welkom thuis” in het leven geroepen, een programma dat kwetsbare éénoudergezinnen helpt om toegang te krijgen tot degelijke huisvesting. Om deze actie onder de aandacht van het publiek te brengen heeft Urban Media de allereerste Window Cube voor het merk ontwikkeld. Reizigers en voorbijgangers kunnen op deze wijze 2 poppenhuizen ontdekken die symbool staan voor de precaire omstandigheden waarin deze gezinnen moeten leven en krijgen tevens uitleg over het ‘Welcome Home”-programma en andere acties van IKEA.
Na Brussel-Zuid, Luik-Guillemins en Antwerpen-Centraal wordt de Window Cube nu ook geïnstalleerd in het station Gent-Sint-Pieters. De campagne met de Window Cube loopt nog tot 27 november en is het resultaat van een samenwerking tussen IKEA, Mindshare, Ogilvy Social.Lab, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos