JLR presenteert zijn nieuwe Defender Plug-in Hybrid in een indrukwekkende out-of-home campagne voor moderne avonturiers. Met een 3D-beeld van het oerwoud, laten ze op de More O’Ferrall reclameborden zien dat deze auto zich thuis voelt op elk terrein. Van in de stad tot diep in de jungle. Twee grootformaat borden in Brussel (Generaal Jacqueslaan) en Antwerpen (Binnensingel) werden aangekleed met tropische planten om het jungle-effect te accentueren en alle voorbijgangers een unieke meeslepende ervaring te bieden. Deze creatieve aanvulling in combinatie met de premium impact van het grote formaat zorgt voor een opvallend effect dat heel wat aandacht weet te trekken.
“Voor de nieuwe Defender is niets onmogelijk. Terwijl hij alle looks en het karakter van zijn voorganger behoudt, is hij onmiskenbaar geknipt voor de moderne avonturier, zelfs in plug-in hybride vorm. Met deze opvallende 3D-visual wilden we laten zien dat de Defender zich op alle terreinen thuis voelt, zowel in de jungle als in de stad,” zegt Amaury Nobels, Benelux Brand Manager bij JLR.
Naast de zichtbaarheid op groot formaat is de campagne ook digitaal te zien op Billboard Live Street schermen (groot digitaal formaat op straat) en Billboard Live Station (groot digitaal formaat in Belgische treinstations). De campagne is zichtbaar tot 14 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen JLR, OMD, Outsight, Accenture Song, Urban Media & Clear Channel.
Galerie
Photos