Urban Media speelt met de elementen in een grote buitenreclamecampagne om de langverwachte release van Disney’s nieuwste film Elemental te vieren, van Disney en Pixar Studios.
Een van de toplocaties van de campagne is de nieuwe banner op de boulevard Général Jacques, een van de drukste verkeersaders van de stad. Het indrukwekkende formaat van deze banner garandeert maximale zichtbaarheid, zodat de aanwezigheid van Elemental wordt opgemerkt door een divers publiek.
Daarnaast zorgen de Elevator Walls op het iconische station Antwerpen-Centraal voor een enorme zichtbaarheid voor de reizigers en toeristen die het station dagelijks passeren. Ze vormen een ideaal canvas om reizigers mee te nemen in de fantastische en betoverende wereld van Elemental.
Elemental kwam uit op 21/6, tot grote vreugde van gezinnen, die de hele zomer de tijd zullen hebben om het exclusief in de bioscoop te ontdekken. De campagne loopt tot 9 juli en is een samenwerking tussen the Walt Disney Company, Publicis Groupe, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Fotos