Jean Paul Gaultier, de legendarische modeontwerper en iconische parfumeur, heeft samen met Clear Channel en Urban Media een reclamecampagne onthuld die een mijlpaal markeert in de digitale reclame-industrie. Voor de eerste keer in België maakt een gigantisch gebogen 3D-scherm zijn opwachting en biedt een uitzonderlijke visuele ervaring die de vrouwelijkheid en lef van Jean Paul Gaultier versterkt.
Het eerste gebogen 3D LED-scherm in België
Midden in de prestigieuze omgeving van het Centraal Station van Antwerpen, blijkt het eerste gebogen 3D LED-scherm in België, geïnstalleerd door Urban Media, een technologisch hoogstandje. Dit scherm, een ontwerp van hoogwaardige kwaliteit, past perfect in zijn elegante omgeving en biedt een visuele ervaring die alle verwachtingen overtreft.
Voor deze revolutionaire reclamecampagne haalt Jean Paul Gaultier inspiratie uit zijn erfgoed om een nieuwe geur te creëren en een nieuwe vrouwelijkheid te vieren. Meervoudig, sensueel, vrij en meer dan ooit noodzakelijk, belichaamt deze nieuwe vrouwelijkheid radicale elegantie, ongeëvenaarde durf en vrouwelijke goddelijkheid. Jean Paul Gaultier blijft de grenzen van creativiteit verleggen en deze campagne is daar een lichtend voorbeeld van.
De legendarische wereld van Jean Paul Gaultier in de stations
De reclamespot, die de epische wereld van Jean Paul Gaultier onthult, wordt ook uitgezonden op Billboard Live Station in Brussel-Zuid, waardoor deze unieke ervaring een nog ruimere bekendheid krijgt.
“OOH maakt integraal deel uit van onze reclamestrategie. Het doel is om maximale zichtbaarheid te garanderen door middel van een 360-graden aanpak waarbij tv, digitaal, sociale netwerken, influencers, pers en public relations worden betrokken“, legt Anaïs Guelly, PUIG Media & PR Manager Benelux, uit.
De campagne loopt tot 17 september en is het resultaat van een samenwerking tussen PUIG, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Fotos
Galerij