Clear Channel steunt Natagora’s nieuwste campagne ‘Sans nature, sans abri’ van Natagora door middel van haar digitale schermen als Platform for Good. De campagne benadrukt het belang van het behoud van onze natuurlijke omgeving voor toekomstige generaties en onderstreept dat de natuur een gemeenschappelijk erfgoed is dat we gezamenlijk moeten behouden en beschermen.
De natuur is het huis van ons allemaal, en we zijn allen verantwoordelijk voor de bescherming ervan. De bewustwordingscampagne, ontwikkeld door Egghunter, heeft als doel het brede publiek bewust te maken van de impact van onze handelingen op het milieu en aan te moedigen tot meer natuurvriendelijk gedrag.
Clear Channel zet zich actief in en ondersteunt deze campagne door haar digitale schermen beschikbaar te stellen in Brussel en Wallonië om de boodschap van Natagora te verspreiden naar een ruim publiek. Dankzij haar nationale aanwezigheid biedt Clear Channel een krachtig platform om een ruime doelgroep bewust te maken en te mobiliseren.
“Bij Clear Channel geloven we in maatschappelijke en milieubewuste verantwoordelijkheid, en we zijn er trots op Natagora te steunen in haar cruciale missie om de natuur in Wallonië en Brussel te beschermen. Als platform voor collectief nut, verbinden we ons ertoe onze middelen in te zetten om doelen te bevorderen die ons na aan het hart liggen, zoals die van Natagora“, aldus Jan De Moor, Managing Director Clear Channel Belgium.”