De LEGO Groep en Urban Media nemen reizigers en voorbijgangers mee naar het hart van het NINJAGO-universum: De Drakenstrijd, door voor het eerst de LED Wall met een 3D-spot te gebruiken.
LEGO NINJAGO wordt geïntroduceerd in treinstations met een visuele 3D-creatie op de LED Wall van Urban Media voor een krachtige digitale campagne. Het innovatieve gebruik van 3D op de LED Wall, gecombineerd met een 2D-cutout, dompelt reizigers onder in een wereld waar de magie van draken en de avonturen van ninja’s tot leven komen.
Deze boeiende ervaring werd onthuld in het station Antwerpen-Centraal van 30 oktober tot 5 november en was gericht op herfstvakantiegangers. Om deel te nemen aan dit avontuur, bezoek station Brussel-Centraal van 6 november tot 12 november, waar de LEGO NINJAGO actie verder gaat met het meevoeren van reizigers naar de betoverende wereld van LEGO NINJAGO De Drakenstrijd.
De campagne is het resultaat van de samenwerking tussen de LEGO Groep, Initiative, Rapport, Engaged, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s