MINI is terug met een globale out-of-home campagne met Clear Channel om de vooruitstrevende kenmerken te benadrukken van de volledig elektrische modellen, de MINI Cooper en de MINI Countryman.
Onder het warme motto Nice to Meet You Again lanceert MINI de campagne voor de nieuwe MINI-familie, met de volledig elektrische MINI Cooper en de nieuwe MINI Countryman. De campagne komt tot leven in een geheel nieuwe visuele wereld en geeft MINI een compleet nieuwe identiteit.
Na nationale aandacht te hebben getrokken met Adshel m² reclameborden en een tweede reeks op More O’Ferrall grootformaat reclameborden in het hele land, versterkt met 2D cut-outs voor maximale impact, verschijnt MINI nu levensgroot op mega banners in het hart van Brussel (Bischoffsheim) en Antwerpen (Frankrijklei).
“Niemand mag de komende maanden missen dat MINI in het nieuw zit, met een volledig nieuwe generatie aan modellen die op komst zijn. Met dank aan impactvolle out-of-home oplossingen, kunnen we op een leuke manier de volledig nieuwe visuele identiteit van het merk ook mooi in de kijker zetten.” Stijn Vermeulen, Marketing Manager MINI – BMW Group Belux.
De campagne is te zien tot 28 december en is het resultaat van een samenwerking tussen BMW Group Belgium, Dentsu, Serviceplan, Media.Monks, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s