ALDI verlicht de eindejaarsfeesten met een unieke combinatie van impactvolle media voor zijn out-of-home reclamecampagne in treinstations, in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.
Alles voor je eindejaar, heerlijk betaalbaar, dat is wat ALDI belooft in zijn nieuwe reclamecampagne die strategisch wordt ingezet in de grootste treinstations van het land, gericht op een actief en feestend publiek. De vier hoogtepunten van de campagne zijn twee LED Walls in Antwerpen-Centraal en Luik-Guillemins, een LED Cube in Gent-Sint-Pieters en als ster van de show, de Full Wrapped Corridor, een volledig aangeklede gang in station Brussel-Zuid.
De LED Walls en Cube bieden maximale zichtbaarheid en trekken de aandacht van voorbijgangers met feestelijke visuals en aantrekkelijke aanbiedingen voor het feestseizoen, terwijl het station Brussel-Zuid wordt herschapen tot een betoverende doorgang die reizigers in de hartelijke sfeer van het feestseizoen hult.
Het thema van de campagne, “Alles voor je eindejaar, heerlijk betaalbaar”, belooft kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen om de eindejaarsfeesten nog specialer te maken. Op de verschillende OOH-media geven de emblematische eindejaarshelden, Willie Witloof en Wanda Wortel, slimme tips en tricks om de feestelijke voorbereidingen makkelijk en betaalbaar te maken met ALDI-producten.
De campagne is te zien tot 31 december en is het resultaat van een samenwerking tussen ALDI, Publicis Groupe, ServicePlan Group Belux, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s