hey! telecom onthult haar sensationele nieuwe out-of-home campagne met de onverschrokken Stuntman in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.
Om haar sensationele aanbod te tonen, heeft hey! telecom gekozen voor een gedurfde mascotte: de Stuntman. De Stuntman-campagne belichaamt de stoutmoedigheid van hey! met zijn uitzonderlijke promoties, en belooft het publiek te boeien in stations over het hele land.
In het befaamde station Antwerpen-Centraal hangt een levensgrote actiefiguur van de Stuntman met parachute in de lucht, naast twee enorme Elevator Walls XL, gehuld in hey! kleuren. In Brussel gaat het avontuur verder met de Full Wrapped Corridor in het Zuidstation, waar het publiek wordt ondergedompeld in de avontuurlijke wereld van de Stuntman. In het verlengde hiervan zal de Wrapped Waiting Area, de gloednieuwe out-of-the-box oplossing in het station Gent-Sint-Pieters, worden aangekleed in diezelfde campagnekleuren.
“We zijn verheugd en trots op dit initiatief, dat de durf van ons veelbelovende hey-merk combineert met de out-of-the-box zichtbaarheid van Urban Media-Clear Channel en dit alles in nauwe samenwerking met onze Media & Creative Partner Agencies Havas/DVLR-Make. Het is een buitengewone samenwerking“, legt Jacques Ohn, Brand Communication Media Manager Orange/Hey/VOO, uit.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Orange, Havas, DVLR DDB, Make, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s