Martini kondigt de lancering aan van zijn nieuwe “Dare to be”-campagne, exclusief in België, via een krachtige OOH-actie in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.
Het merk dat bekend staat om zijn aperitieven heeft België gekozen als eerste land om zijn nieuwe merkpositionering aan te kondigen en zijn positie als leider in Modern Aperitivo te bevestigen. Voor de gelegenheid wilde het een waardevolle ervaring voor consumenten creëren door massale zichtbaarheid en interactie te combineren. Naast een nationale aanwezigheid op straat met 2m² Adshel, koos Martini het station Antwerpen-Centraal, een plek die zowel door pendelaars als toeristen wordt bezocht, voor een speciale activeringscampagne.
Centraal in de campagne staat een tijdelijke bar waar het publiek gratis de alcoholvrije Martini’s van Vibrante & Floreale kan proeven. Een gelegenheid om een aantal producten te proeven in een prestigieuze en aangename omgeving, terwijl men de reclamespot ontdekt die wordt uitgezonden op de XXL Led Wall achter de bar – een primeur voor de combinatie van deze twee dragers! Deze aanpak, die visuele ontdekking en directe interactie door proeven combineert, heeft als doel om consumenten een volledige merkervaring te bieden!
De campagne is te zien tot 17 maart en is het resultaat van een samenwerking tussen Martini, OMD Belgium & Luxembourg, Billups, Urban Media en Clear Channel.
La campagne est visible jusqu’au 17 mars et est le résultat de la collaboration entre Martini, OMD Belgium & Luxembourg, Billups, Urban Media et Clear Channel.
Foto’s