Voor de langverwachte release van Vaiana 2, rolt Urban Media, de creatieve eenheid van Clear Channel, een creatieve out-of-home campagne uit die geïnspireerd is op de oceanen en eilanden van de Stille Oceaan. De stations Antwerpen-Centraal en Brussel-Zuid worden omgetoverd tot maritieme havens voor reizigers op zoek naar avontuur. Centraal in deze campagne staat de lancering van een nieuw formaat, de “Wrapped Balcony Railing”.
In Antwerpen-Centraal komen de Elevator Walls XL tot leven met kleurrijke beelden geïnspireerd op de zeegezichten van Vaiana 2, uitgebreid met vloerstickers voor een nog gedenkwaardigere ervaring. En voor het eerst zal de ‘Wrapped Balcony Railing’ de balustrades van het station bekleden, waardoor deze iconische locatie een nieuw uitzicht krijgt.
Vanaf 19 november varen we verder naar Brussel-Zuid, waar de Full Wrapped Corridor met volledige bekleding de reizigers onderdompelt in de leefwereld van de film. Ook hier worden vloerstickers gebruikt en worden de voorbijgangers door een decor geleid dat doet denken aan de eilanden in de Stille Oceaan.
“De terugkeer van Vaiana en Maui is één groot avontuur en dat vraagt om grote formaten. De Elevator Walls XL en Full Wrapped Corridor zijn dé perfecte OOH om Disney’s Vaiana 2 te lanceren! Dankzij de toevoeging van vloerstickers stap je zo in de wereld van de film.” Marlon Van Mol, Product Manager Theatrical & Disney+ Studios Marketing.
De campagne, het resultaat van een samenwerking tussen Disney, Publicis groupe, Billups, Urban Media en Clear Channel, loopt tot 2 december.
Foto’s