Met Pasen in zicht wilde Leonidas het Belgische publiek graag verwennen en heeft het 6 reizende bushokjes in gigantische verdeelautomaten van chocolade paaseitjes getransformeerd. Voet- en voorbijgangers konden de lekkernijen van de Belgische chocolatier proeven in Brussel, Namen, Antwerpen, Bergen en Gent. Meer dan 200.000 eitjes werden een week lang in reclameborden verdeeld om de smaakpapillen van jong en oud te plezieren. Tegelijkertijd was de campagne zichtbaar in de rest van het land op het netwerk Adshel & Play, waarbij het merk de massale dekking van papier combineerde met de flexibiliteit van digitaal.
Ann Vereecken, sinds kort Marketing Director bij Leonidas verduidelijkt de aanpak: « Ons merk Leonidas heeft al meer dan 100 jaar de missie om geluksmomenten te creëren voor iedereen. Met deze verdeling van paaseitjes op grote schaal willen we aan zo veel mogelijk mensen de kans bieden om onze chocolade te proeven. »
De campagne vond plaats van 6 tot 12 maart en was het resultaat van een samenwerking tussen Leonidas, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos