More O’Ferrall, een historisch merk voor een premiumaanbod dat een zonnige toekomst voor zich heeft!
Vanaf 1 januari 2019 biedt Clear Channel opnieuw More O’Ferrall panelen van 16 en 36 m² aan. More O’Ferrall, het enige offer op groot en monoformaat op de Belgische markt, maakt voortaan opnieuw deel uit van het Clear Channel-aanbod. Dit geldt voor het grootste deel van het bestaande park (75%). De resterende 25% is voor een periode van drie jaar toegewezen aan Belgian Poster na een aanbesteding door Publifer voor zijn deel van het park. More O’Ferrall behoeft geen introductie meer. Het was 60 jaar geleden een van de eerste out-of-home oplossingen op de markt en weet adverteerders en consumenten nog altijd aan te spreken.
Deze premiumoplossing biedt merken uitstekende zichtbaarheid, een enorm brede dekking en een zeer sterke impact dankzij de aanwezigheid op de beste locaties in België. De Generaal Jacqueslaan in Brussel, de Dampoort te Gent en de Antwerpse Desguinlei zijn slechts enkele markante voorbeelden van de zeer hoog aangeschreven locaties waar het More O’Ferrall-aanbod van Clear Channel te vinden is.
More O’Ferrall is ook een synoniem voor kwaliteit. In de loop der jaren is het aanbod op groot formaat constant verder verbeterd dankzij innovaties op het vlak van verlichting, drukkwaliteit en nieuwe technologieën – met een premiumaanbod als resultaat. En dat is pas het begin! Clear Channel benadrukt dat het in dit formaat wil blijven investeren.
Tom Motmans, CEO van Clear Channel, voegt toe:
“De terugkeer van More O’Ferrall binnen het eigen beheer van Clear Channel is ontegenzeggelijk goed nieuws. We zijn hier heel blij mee. More O’Ferrall kan bogen op een hoog percentage trouwe klanten. We zijn er zeker van dat de impact die dit hoogstaande aanbod oplevert, de meest veeleisende adverteerders zal blijven aanspreken – net als hun klanten, die al 60 jaar enthousiast op dit formaat reageren. “
Bart Demeulenaere, Chief Commercial Officer, valt hem bij:
“Naast de ontegenzeggelijke visuele impact, roept More O’Ferrall sterke emotionele ervaringen op bij het publiek, bij onze klanten en binnen onze onderneming. De creatieve exploitatie van dit formaat is altijd een eersterangs kwestie geweest! Dit prestigieuze medium biedt een prachtig speelveld voor elk merk dat zijn engagement met zijn doelgroep wil versterken. Het is dus niet meer dan natuurlijk om deze markt opnieuw aan te moedigen om zich nog verder te ontwikkelen op creatief vlak! “
Clear Channel onthult zijn commercieel beleid op 1 oktober. Op diezelfde dag worden ook de plannings geopend.
Met Adshel voor stadsmeubilair, Play als grootste digitale speler voor out-of-home op straat, Urban Media voor de out-of-the-box oplossingen, openbaar vervoer op de TEC-lijnen en More O’Ferrall is Clear Channel meer dan ooit de partner bij uitstek voor out-of-home.