Met grote trots kondigt het Clear Channel team de winst aan van de titel ‘Trends Digital Pioneer’ in de categorie Marketing & Communication tijdens de Nacht van de Trends Digital Pioneers, die plaats vond op woensdag 22 november. Deze prestigieuze prijs beloont de Genius-OOHptimizer, een innovatieve tool voor out-of-home planning.
Met grote trots kondigt het Clear Channel team de winst aan van de titel ‘Trends Digital Pioneer’ in de categorie Marketing & Communication tijdens de Nacht van de Trends Digital Pioneers, die plaats vond op woensdag 22 november. Deze prestigieuze prijs beloont de Genius-OOHptimizer, een innovatieve tool voor out-of-home planning.
De Genius-OOHptimizer, ontwikkeld door Clear Channel, is een instrument dat big data en geavanceerde algoritmes combineert. In enkele stappen ontstaat hierdoor een oplossing die optimaal afgestemd is op de behoeften van de adverteerder en zorgt voor een nauwere band met de consument. De G-OOH genereert de meest optimale oplossing op basis van kwalitatieve-, kwantitatieve- en affiniteitscriteria van de adverteerder, samen met een rapportage van de campagnegegevens. Dit is dus de beste manier voor een effectieve communicatie met de juiste mensen, op het juiste moment, de juiste plaats en in de beste context. Meer uitleg in dit filmpje: https://youtu.be/8wI4fxM-6jY.
Dit initiatief van Trends samen met Google, beloont met de Trends Digital Pioneers 5 bedrijven en organisaties die een belangrijke digitale transformatie hebben gerealiseerd. Een digitaal project dat innoverend en vooruitstrevend is, en een impact heeft op het bedrijf en de hele maatschappij.
« In een snel evoluerende digitale sector, waar data & insights steeds rijker en uitgebreid worden, heeft Clear Channel dankzij zijn slimme interne targeting instrument een revolutie veroorzaakt in de out-of-home mediaplanning, die de commerciële mogelijkheden van OOH totaal herziet.