Clear Channel zal de fysieke en digitale advertentieruimte van de OTW (TEC) uitbaten voor een periode van 8 jaar (verlengbaar voor een extra 2 jaar) en zo zijn positie als leider in het zuiden van het land bestendigen.
Gesterkt door meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van transport heeft Clear Channel de opdracht gekregen om het Waalse openbaar vervoersnetwerk voor reclamedoeleinden uit te baten. Dankzij dit contract garandeert Clear Channel adverteerders een breed bereik met innovatieve oplossingen binnen de agglomeraties en een sterke herhaling in het hart van steden.
Door deze winst kan Clear Channel de bestaande reclamedragers op en in bussen en metro’s blijven commercialiseren, met bijzondere aandacht voor het verbeteren van de kwaliteit van de infrastructuur. Dit contract voorziet ook in de ontwikkeling van nieuwe reclamedragers. Als pionier in digital out-of-home zal Clear Channel de Waalse vervoersmaatschappij immers ondersteunen bij de implementatie van digitale schermen.
Jan De Moor, Managing Director van Clear Channel Belgium, legt uit: “Met deze winst consolideert Clear Channel haar zichtbaarheid bij de Waalse bevolking en versterkt ze de commerciële synergieën met de grote steden Luik, Charleroi en Namen. Dit succes bevestigt Clear Channel’s positie als leider in OOH en DOOH. »