De out-of-home wereld evolueert steeds verder. Om nog beter aan de huidige en toekomstige eisen van de markt te kunnen beantwoorden, stroomlijnt Clear Channel zijn commerciële organisatie. In de nieuwe organisatie zijn de verschillende expertises van het commerciële team optimaal op elkaar afgestemd met een tweedelig structuur: Sales en Revenue & Product. Om deze ambities waar te maken rekent Clear Channel op de competentie van een aantal.
Baudouin van de Berg treedt toe tot het directiecomité als Sales Director. Het bedrijf heeft geen geheimen meer voor Baudouin, die er in verschillende commerciële functies heeft gewerkt. De afgelopen jaren was hij Head of Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel.
Baudouin zegt: « Als pionier in zijn sector heeft Clear Channel altijd zijn vermogen getoond om te evolueren en te innoveren in een steeds veranderende reclamewereld. Dit komt tot uiting in de introductie van de digitale op straat, steeds gerichtere commerciële aanbiedingen en creatieve acties die een maximale impact garanderen. Onze ambitie? Blijven evolueren in de oudste media ter wereld om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Ik kijk ernaar uit om deze uitdaging aan te gaan met dit ervaren, gepassioneerde en getalenteerde sales team. »
Joris De Doncker treedt toe tot het directiecomité als Revenue & Product Director. Joris begon zijn carrière bij Lyreco waar hij verschillende functies bekleedde in sales, training en management. In 2015 maakte hij de overstap naar Clear Channel waar hij de afgelopen jaren verantwoordelijk was voor de Business Unit Direct Sales en nadien doorgroeide tot Head of Field Sales.
“Clear Channel is een ambitieuze organisatie met een duidelijke doelstelling: de drijvende kracht zijn in de transformatie van de OOH sector. Om deze ambitie waar te maken hebben we de laatste jaren gebouwd aan een sterk team binnen een familiale bedrijfscultuur. Onze grootste uitdaging bestaat erin om nog meer flexibiliteit te bieden aan de markt zodoende tegemoet te komen aan de verwachtingen van de adverteerders en deze te overtreffen. In essentie gaat het telkens over het in contact treden met de juiste doelgroep, op de juiste plaats, op het juiste moment, met de juiste boodschap en in de juiste context. Ik beschouw het als een voorrecht om dit proces verder te kunnen ondersteunen vanuit mijn rol in het directiecomité.” zegt Joris.
Jan de Moor, Managing Director, besluit: « Baudouin en Joris hebben een sterke ervaring in de sector die ze combineren met een grondige kennis van de markt en zijn behoeften. Dankzij deze bevestigde en complementaire talenten en de nieuwe commerciële organisatie zijn we perfect voorbereid om nog meer tegemoet te komen aan de vereisten van een steeds evoluerende markt »
Galerie
Photos