In zijn laatste campagne benadrukt BRU® het belang van lokaal drinken en legt het de nadruk op de nabijheid van de bron door middel van een originele nationale OOH-campagne. Afhankelijk van de stad tonen de billboards een aangepaste creatie die rekening houdt met de afstand tot de natuurlijk sprankelende waterbron. Het doel? Elke consument eraan herinneren dat ze nooit ver van de BRU®-bron verwijderd zijn.
De campagne is te zien op de 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en de grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). Naast deze omvangrijke nationale dekking onthullen vijf strategisch geselecteerde locaties in Brussel, Antwerpen en Luik de gigantische 2D uitsnede van de fles voor nog meer impact.
“Door in te spelen op een sterke maatschappelijke trend — de opkomst van de ‘Eet Lokaal’-beweging — is BRU® het allereerste merk dat Belgen bewust maakt van de noodzaak om ook lokaal te drinken”, zegt Charlotte Giroud, Marketing Manager bij BRU®. “Eigenlijk is dit een glasheldere boodschap naar consumenten toe: BRU® is een lokaal, natuurlijk mineraalwater en wordt niet ver van de bron geëxporteerd. Met deze campagne nodigen we de Belgen uit om lokaal te consumeren, ook als het gaat om de keuze van water, vervolgt Charlotte Giroud.
De campagne is zichtbaar van 2 tot 24 juni en is het resultaat van de samenwerking tussen Spadel, Happiness Brussels, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos