Waar gaan we onze zomervakantie doorbrengen? Die vraag brandt momenteel op ieders lippen.
De staycation trend is de laatste jaren snel gegroeid, maar heeft deze zomer een ander niveau bereikt door het coronavirus. De crisis heeft velen van ons de kans gegeven om te begrijpen dat openbare ruimtes ook gebruikt worden voor ontspanning, vergaderingen, spelletjes en sport. De trend zal dan ook zijn dat er veel meer wordt overgestapt op staycation, d.w.z. vakanties thuis en roadtrips, om reizen met vliegtuig of boot te vermijden. 78% van de Vlamingen verwacht deze zomer reizen dicht bij huis te maken. Het lokale toerisme in België zal voor de meesten van ons de oplossing worden.
Door het feit dat de meeste Belgen deze zomer hier blijven, maar zeker weg van huis (out-of-home), zijn de mogelijkheden eindeloos voor merken die dicht bij hun doelgroepen willen blijven en een constante actieve strategie willen voeren.
De alomtegenwoordige out-of-home is zeker één van de meest effectieve manieren om het publiek buitenshuis te bereiken met behulp van nabijheid, flexibiliteit en creativiteit. Zorg ervoor dat uw merk in de voorhoede staat door het te brengen naar de plek waar uw publiek zich bevindt!