In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit tevoren”. In haar nationale OOH- en DOOH-campagne wil Coca-Cola een boodschap van aanmoediging sturen en mensen stimuleren om op een andere manier naar de wereld te kijken door middel van inspirerende visuals. De affiches en spots tonen overtuigingen uit een manifest dat speciaal voor Coca-Cola werd geschreven door de bekroonde Britse woordkunstenaar George The Poet. Zijn manifest werd aangepast en gelokaliseerd door de Belgische artiesten Dvtch Norris & Yellowstraps.
De campagne is te zien op de 36m² grote panelen van More O’Ferrall in de stedelijke centra en de grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). Naast deze massale nationale dekking in groot formaat wordt de campagne ook uitgezonden op het Adshel Live netwerk, dat de differentiatie en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de massale dekking van papier (Adshel 2m²). Een slimme combinatie van DOOH en OOH voor deze inspirerende collectieve oproep om samen te denken aan een positieve en duurzame verandering in de toekomst.
De campagne is zichtbaar tot 24/08 en is het resultaat van de samenwerking tussen Coca-Cola, Rapport en Clear Channel.
Galerie
Photos