“Eet beter. Betaal minder.” is de boodschap die centraal staat in de nationale OOH-campagne van Delhaize. Het merk maakt geen geheim van zijn ambitie om de goedkoopste supermarkt te zijn voor iedereen die beter wil eten – en afficheert dit massaal !
Na een uitdagende teaser (‘Delhaize is niet de goedkoopste’), zet Delhaize zijn nationale campagne verder om alle voordelen van de nieuwe SuperPlus kaart te benadrukken door middel van hypercomplementaire OOH en DOOH oplossingen. Dit loyaliteitsprogramma biedt ongekende voordelen voor iedereen die gezond wil eten. De campagne is zichtbaar op het Adshel Live netwerk, dat de differentiatie en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de massale dekking van papier (Adshel 2m²).
Naast deze massale nationale dekking wordt de boodschap versterkt door de gigantische banner in Brussel (Zavel), de 5 LED-Walls in de grote Belgische treinstations (Brussel-Zuid, Antwerpen, Gent, Luik-Guillemins en Charleroi) en de laatste nieuwigheid die Urban Media voorstelt: het stratetisch gelegen LED-scherm in Luik (Boulevard de l’Automobile).
Een gedurfde lancering voor een duidelijk engagement: gezonder eten toegankelijker maken voor alle belgen. De campagne is het resultaat van de samenwerking tussen Delhaize, Mindshare, TBWA\Belgium, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos