Tien meter – dat is de hoogte van de gigantische 3D-batterij die de banner van de laatste Duracell campagne siert. Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe Duracell batterij Optimum onthulde het merk een zeer opvallende campagne op twee grote zeildoeken in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijklei). Als onderdeel van een belangrijke multi-touchpoints campagne, werden deze uitzonderlijke OOH locaties ingezet om de relevantie van Duracell Optimum te stimuleren tijdens zeer belangrijke consumptiemomenten (Sinterklaas en eindejaarsfeesten). De locatie in Antwerpen is een unieke combinatie van twee zeildoeken en een reusachtige batterij die, dankzij de buitengewone hoeklocatie, vanuit alle richtingen duidelijk gezien kan worden.
De spot van de campagne is ook zichtbaar op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De campagne is zichtbaar tot 26/12 en is het resultaat van de samenwerking tussen Duracell, MediaCom, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos