Clear Channel heeft met trots de Gold Award in de categorie ‘Media Resilience’ in ontvangst mogen nemen tijdens de AMMA Awards ceremonie op donderdag 20 mei. Deze prestigieuze prijs is een bekroning van de pioniersrol die Clear Channel heeft vervuld door het leveren van een concrete bijdrage voor het algemeen welzijn tijdens het jaar van de Covid-19 crisis.
Een uitzonderlijk jaar, een uitzonderlijke Award
De 2021 AMMA’s hebben een extra speciale prijs: de “Media Resilience Award”. Het beloont de meest doeltreffende en impactvolle initiatieven van de media om de Belgische samenleving te helpen het hoofd te bieden aan de Covid 19-pandemie tijdens het jaar 2020. Deze speciale prijs werd toegekend door de eindjury, daarin bijgestaan door een extra jurylid dat als deskundige actief betrokken is bij het Belgische nationale pandemiebeheer.
A Platform for Good
De Gouden AMMA Award erkent de ondersteunende rol van Clear Channel in de coronacrisis; van het doorgeven van informatieve overheidsboodschappen tot het ondersteunen van belangrijke arbeidskrachten en liefdadigheidsinstellingen. Met #StaySafe zette Clear Channel de grootste OOH campagne ooit in, en waarschijnlijk een van de meest geziene visuals in de OOH geschiedenis in België.
Tijdens dit buitengewoon en ongeziene jaar toonde Clear Channel haar bereidheid om steden en hun stakeholders te begeleiden in het bouwen van een inspirerend ecosysteem, door het aanbieden van een dynamische communicatiestrategie en een dienst met echt toegevoegde waarde ten voordele van de burgers. Het OOH-netwerk heeft een pioniersrol gespeeld door zich concreet in te zetten voor collectief nut, een inzet die nu wordt bekrachtigd met de #PlatformForGood-benadering.
Jan De Moor, Managing Director Clear Channel, besluit: “De laatste maanden hebben ons duidelijk laten zien dat onze doelstelling – zowel een platform voor merken als een platform voor collectief nut zijn – nog nooit zo belangrijk is geweest! Het heeft ons bij elke stap van de weg door de ups en downs van 2020 geleid. Het ging allemaal om veerkracht. Deze prijs is het hoogtepunt van de niet-aflatende investering en toewijding van onze teams, en ik dank hen nogmaals! Onze visie ‘Creating the Future of Media’ heeft ons door dit atypische jaar geholpen en is perfect geplaatst om bij te dragen aan de OOH renaissance in 2021 en daarna.”
Clear Channel feliciteert DPG Media, bpost media, Trustmedia en RTL Belgium, die ook genomineerd zijn voor hun uitstekende initiatieven in de categorie “Media Resilience Award”.
Galerie
Photos