City Play: het meest evenwichtige en doeltreffende nationale digitale aanbod
Om haar digitale ambities te realiseren, breidt Clear Channel sinds februari haar aanbod uit met de installatie van 82 nieuwe schermen.
Clear Channel was reeds sterk aanwezig in Brussel en heeft onlangs niet minder dan 10 nieuwe gemeenten toegevoegd aan haar digitale inventaris, waardoor ze steeds effectievere netwerken aanbiedt met strategisch geplaatste schermen in de hoofdstad en haar omgeving.
Dankzij het City Play netwerk kunnen adverteerders nu 45 steden in gans België bereiken. Nieuwe steden zoals Gent, Beveren-Waas, Maasmechelen & Rijkevorsel zijn toegevoegd aan het digitale bereik. Bovendien biedt Clear Channel een ongeëvenaarde visibiliteit in de winkelstraten van Antwerpen en Gent, die samen met Brussel de Gouden Driehoek van het land vormen.
Het City Play-aanbod omvat in totaal bijna 230 schermen. En de digitale ambities van Clear Channel houden daar niet op! Het OOH-netwerk zal de ontwikkeling van haar digitale inventaris in de komende maanden verder blijven opvoeren.
Jan De Moor, Managing Director Clear Channel, besluit: “We hebben ambitieuze doelstellingen om de toekomst van media te creëren, door de grenzen van flexibiliteit te verleggen en onze klanten impactvolle en strategisch geplaatste digitale oplossingen te bieden. Digitaal heeft de afgelopen maanden blijk gegeven van grote veerkracht. We staan op de drempel van een minder beperkende zomer en het publiek wil gewoon naar buiten! We hadden ons geen betere timing kunnen wensen om adverteerders een nog effectievere digitale oplossing te bieden om dit hyperreceptieve publiek te bereiken! “.
Galerie
Photos