Belfius onthult Re=Bel, zijn nieuwe duurzame investeringsplatform, in een creatieve affichagecampagne in heel België met Clear Channel en Urban Media.
Belfius pakt uit met een vernieuwende OOH-campagne voor de lancering van Re=Bel, het nieuwe beleggingsplatform binnen de Belfius-app dat toegang geeft tot heel wat beurzen om resoluut duurzamer te beleggen. Voor de gelegenheid nodigt Belfius het publiek uit om samen met Re=Bel te investeren, via een creatieve 2D cut-out actie op More O’Ferrall panelen die strategisch gelegen zijn in Brussel (Generaal Jacqueslaan), Antwerpen (Desguinlei) en Luik (Boulevard de l’Indépendance), alsook op een enorme, impactvolle banner in Antwerpen (Frankrijklei-Rooseveltplaats).
De actie wordt versterkt door extra visibiliteit op 16m² en 36m² panelen in stadscentra en grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan), en op het LED-scherm in Luik (Boulevard de l’Automobile).
De campagne is zichtbaar tot eind augustus en is het resultaat van de samenwerking tussen Belfius, Initiative, Publicis, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos