BMW kondigt zijn salondeals aan met een oogverblindende OOH-campagne in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.
Autosalon of niet, BMW biedt interessante voorwaarden en trekt alle aandacht met zijn nieuwste campagne op de prestigieuze More O’Ferrall 16 en 36m² reclameborden in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan).
Naast deze nationale dekking worden zorgvuldig geselecteerde locaties in de meest aantrekkelijke steden uitgerust met LED-verlichting, die de kwaliteit van de koplampen van de BMW 4 Reeks Gran Coupé accentueert. De creatieve actie is te zien op panelen van 36 m² in Brussel (Blvd General Jacques en Bvld Industriel), Antwerpen (Desguinlei), Gent (Oostakker) en Luik (Blvd de l’Indépendance).
“De maand januari is de belangrijkste maand voor de automobielsector, en dus wilden we impact creëren met onze BMW-campagne. Billboards lenen zich hier perfect voor. We zochten echter naar meer. Nog méér impact en zichtbaarheid! Clear Channel stelde zich, als trouwe partner, bijzonder creatief en flexibel op. Samen bereiken we meer“, verklaart Georges Pagalis, Media & Digital Performance Manager BMW Group Belgium.
De campagne is tot 9 januari te zien en is het resultaat van de samenwerking tussen BMW, Initiative, Service Plan, Rapport, Media.Monks, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos