Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic buying via LaunchPAD. Dit strategisch platform opent de deur naar nieuwe en meer flexibele mogelijkheden voor het plannen van OOH-campagnes.
Door de stationswereld te integreren in haar programmatic aanbod, stelt Clear Channel adverteerders in staat om op zeer snelle en flexibele manier DOOH campagnes te activeren voor het grootste indoor voetgangerspubliek in België – een aandachtig, selectief en gevarieerd publiek. Bijna 135 schermen in de 35 grootste treinstations van België vullen het nationale aanbod van 300 schermen in meer dan 55 steden aan, reeds beschikbaar op straat. Een homogeen en evenwichtig digitaal aanbod dat de komende maanden verder zal evolueren.
Concreet verbindt LaunchPAD Clear Channel’s premium DOOH inventaris met digitale aankoopplatforms en integreert OOH in het omnichannel buying ecosysteem voor nieuwe mogelijkheden op het gebied van planning, aankoop, activatie en optimalisatie.
Het resultaat? Dankzij de prestatie analyse, in realtime geleverd en zichtbaar in de inkoopplatforms, kunnen planners hun strategie, berichtgeving en uitgaven onmiddellijk aanpassen voor een maximale ROI en een hoger campagnerendement.
“Met de aanwinst van de stations en onze snelle digitale expansie hebben we” ambitieuze doelstellingen om de toekomst van de media te creëren. Door de stationswereld te integreren in ons programmatic aanbod, zetten we onze digitale transformatie verder om OOH campagnes steeds effectiever, dynamischer en impactvoller te maken,” zegt Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel.
Galerie
Photos