MINI nodigt je uit om een opwindende nieuwe rijervaring te beleven in zijn nieuwste DOOH-campagne met Clear Channel en Urban Media.
Met MINI Charged by the City toont het merk zijn BIG LOVE voor de planeet en biedt het het publiek de mogelijkheid om elektrisch rijden in een MINI Electric te ervaren. De campagne werd gelanceerd met een testdag in Luik en is momenteel te zien op de LED-wall in het station Luik-Guillemins en op een reusachtig panoramisch LED-scherm op de esplanade. Een innovatieve digitale out-of-home communicatie waarbij de nieuwe modellen in hun eigen virtuele wereld worden voorgesteld.
“De volledig elektrische MINI Electric is gemaakt voor de stad, zowel die van vandaag als die van morgen. Daarom hebben we ervoor gekozen om deze campagne letterlijk tot in de steden te brengen door middel van een combinatie van eventactiviteiten en flexibele OOH-oplossingen”, Stijn Vermeulen, Marketing Manager MINI – BMW Group Belux.
De campagne loopt tot 17 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen MINI Belux, Initiative, Media.Monks, MAC21, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s
Galerij