Doc’Riders, een uniek jaarlijks evenement dat liefhebbers van ervaringen met sociale impact en sportievelingen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging bij elkaar wil brengen. Teams van 3 of 4 deelnemers fietsen 200 km in 24 uur en voltooien elk de uitdaging om 1.500 euro in te zamelen voor Médecins du Monde. Een originele manier om mee te werken aan de strijd tegen de ongelijke toegang tot de gezondheidszorg in België en in de rest van de wereld. Clear Channel steunt dit ambitieuze project door de campagne op zijn 2m² panelen op straat en in treinstations te afficheren.
“Clear Channel toonde meteen een oprechte interesse in ons evenement, maar ook en vooral in onze missie van toegang tot gezondheidszorg. Hun aanbod overtrof onze verwachtingen. We zijn verheugd dat we het jaar 2022 met deze geweldige samenwerking kunnen beginnen“, verklaart Michel Genet, directeur-generaal van Médecins du Monde.
Baudouin Van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium, besluit: “Omdat Clear Channel niet alleen een platform is voor merken, maar ook een platform voor algemeen nut, zijn we verheugd deze geëngageerde campagne te ondersteunen.“
Galerie
Photos