Clear Channel heeft Bronze gewonnen in de categorie Media Sales House (Leader) en Gold in de categorie Best Creative Media Use voor zijn “Moment of the Day”-campagne, het resultaat van een unieke samenwerking met RMB, VAR, RTBF en VRT voor Proximus.
Bronze in de categorie Media Sales House
Deze erkenning weerspiegelt het engagement van Clear Channel om te investeren in digitalisering, data en tools om zichzelf te positioneren als een verantwoordelijke partner voor duurzame groei. Door Bronze te winnen in de categorie Media Sales House, bewijst Clear Channel eens te meer zijn uitmuntendheid in reclameoplossingen en zijn vermogen om zich aan te passen aan de nieuwe realiteiten van het medialandschap, door zijn klanten echte ondersteuning te bieden met behoud van een breed bereik.
Gouden samenwerking voor “Moment of the Day”
De Gold Award in de categorie Best Creative Media Use erkent de uitmuntende mediacreativiteit van de “Moment of the Day”-campagne. De innovatieve samenwerking tussen RMB, VAR, RTBF, VRT en Clear Channel stelde Proximus in staat om tijdens het WK Voetbal op een innovatieve manier te communiceren en de gegevens die verzameld werden via zijn applicatie “The Belgian Heartbeat” in real time met zoveel mogelijk fans te delen. De complementariteit van online, TV, radio & DOOH-media gaf de adverteerder een uitzonderlijk bereik en een maximale zichtbaarheid bij zijn doelpubliek op verschillende tijdstippen van de dag, op verschillende locaties en in de juiste context. Deze prestigieuze prijs, die de gezamenlijke inspanningen van RMB, VAR, RTBF, VRT en Clear Channel erkent, onderstreept de voortdurende inzet van Belgische reclamebureaus om de grenzen van innovatie te verleggen.
“Naast het buitengewone team achter onze posters en schermen, willen we ook al onze klanten en partners die hun vertrouwen hebben gesteld in Clear Channel van harte bedanken. Hun aanhoudende steun inspireert ons om de grenzen van de industrie te verleggen en voortdurend te innoveren. We kijken ernaar uit om deze vruchtbare samenwerkingen voort te zetten en revolutionaire en hoogperformante reclameoplossingen te blijven aanbieden,” besluit Jan De Moor, Managing Director.
Deze dubbele overwinning bevestigt de positie van Clear Channel als expert in de branche en de ambitie om klanten unieke mogelijkheden te bieden om hun doelgroep te bereiken.
Fotos