De Raad van Bestuur van de MIVB heeft maar liefst vier van de vijf loten in haar advertentie-tender toegewezen aan Clear Channel Belgium, waaronder Stad Brussel. Daarmee wint Clear Channel 90% van de advertentieruimte onder dit contract, en verdubbelt het bedrijf zo zijn aanwezigheid in de regio.
“Deze winst laat zien hoe het nieuwe Clear Channel eruit ziet, als onafhankelijke Out-of-Home speler. Na Parijs, een ‘game -changer’ gewonnen door de collega’s van Clear Channel France, mogen we trots zijn dat we onze positie met succes verdedigen en uitbreiden in onze hoofdstad. Met tussen 1.300 en 1.500 structuren via dit contract, zijn we in een positie om een nog groter flexibel en creatief canvas aan te bieden, zowel digitaal als in papier”, zegt Jan De Moor, Managing Director van Clear Channel Belgium.
De gemeenten die Clear Channel binnen dit contract wint zijn Anderlecht, Stad Brussel, Elsene, Evere, Ganshoren, Jette, Schaarbeek, Sint-Agatha-Berchem, Sint-Gillis, Sint-Joost-ten-Node, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Woluwe, Vorst en Watermaal-Bosvoorde.
Het contract start begin 2020, volgens de MIVB.