Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in 3 nieuwe steden: Oostende, Diest en Tienen. Een veelbelovende start van het jaar voor de (D)OOH-speler, die ook in 2018 volop inzet op de uitbreiding van haar digitaal aanbod. Want meer dan ooit zal de synergie tussen digitaal en papier, en de complementariteit met andere media een rol spelen in de toekomst van out-of-home.
De unieke Belgische digitale aanwezigheid van stadsmeubilair, van de hoofdstad tot de kust
Met Oostende, de ‘Koningin der Badplaatsen’, als recentste nieuwkomer in het City Play-aanbod, garandeert Clear Channel aan adverteerders een ongeziene digitale zichtbaarheid aan de Belgische kust. Net als Koksijde en Knokke-Heist, kent de Stad aan Zee het hele jaar door een toestroom aan bezoekers, pendelaars, toeristen en shoppers. Centraal staan toonaangevende locaties nabij het Casino-Kursaal, de jachthaven, de Kappellestraat (meerdere malen verkozen tot beste winkelstraat in België), de Vindictivelaan en het Marie-Joséplein.
Ook de steden Diest en Tienen in Vlaams-Brabant worden opgenomen in het digitaal aanbod om een onmiddellijk engagement met de lokale bevolking te creëren met de juiste boodschap tijdens de hele verplaatsing. Toplocaties zetten deze premium oplossing in de kijker te midden van shopping zones en drukbezochte wijken.
Adverteerders hebben eveneens de mogelijkheid om hun doelgroep efficiënt te bereiken in verschillende steden dankzij de succesformule van City Play en haar talrijke contextuele clusters : schermen op strategische plaatsen, een ultraflexibele mediaplanning en een dynamische communicatie in real time.
Digitale cross-media visie
Deze ontwikkeling past perfect in de globale digitale strategie van Clear Channel die zich op twee belangrijke pijlers richt : enerzijds op de complementariteit tussen papieren en digitale dragers met de Adshel & Play oplossingen, en anderzijds op de synergie met andere media door content te optimaliseren en door nog sterker te contextualiseren.