Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform D3CK voor. D3CK ondersteunt verder de optimale inzet van Clear Channel’s groeiende digitale aanbod.
If Content is King, Context is God
De juiste context maakt een campagne nagenoeg 20%[1] efficienter. Dynamic advertising is daarom een absolute must in DOOH!
[1] Bronnen: Neuro-Insight / Adshel Live Australia
Clear Channel is met zijn ruime creatieve ervaring in DOOH daarvan helemaal overtuigd en stelt in dat kader zijn uiterst flexibele platform voor het beheer van digitale dynamische content voor: D3CK. Met D3CK belooft Clear Channel zijn adverteerders een eenvoudige inzetbaarheid van data (owned en third-party data) in hun creatieve en doeltreffende DOOH-campagnes. Dankzij het dynamische beheer in real time, worden reclameboodschappen automatisch en op maat gemaakt en veranderen ze in functie van het moment, de plaatsing, de omgeving, de actualiteit of specifieke data van de adverteerder. Het doel? De beste consumentenervaring creëren voor een steeds effectievere campagne!
Altijd en in real time aanwezig met Play
Na het centrum van Brussel, de Vlaamse kust en Vlaams-Brabant investeert Clear Channel nu in Waals-Brabant en plaatst City Play-schermen in Waterloo! Deze nieuwe schermen worden ingeplant op strategische punten zoals winkelzones en andere plaatsen met veel passage. Daardoor bevestigen zij eens te meer de ‘premium’-dimensie van de City Play-oplossing. De schermen garanderen immers een hoge merkzichtbaarheid bij het lokale publiek gedurende het hele parcours dat zij aflegt, en dit met de meest relevante boodschap. En dat geldt uiteraard ook voor de meest recente installatie van City Play-schermen in gemeenten zoals Sint-Pieters-Woluwe, Sint-Joost-ten-Noode, Dilbeek, Kortrijk en Schoten.
Met deze uitbreiding blijft City Play de meest verspreide DOOH-oplossing in het Belgische straatbeeld.
Het aanbod I-CONIC werd dan weer uitgebreid in het westen van Brussel, waar een nieuw XXL scherm werd geplaatst op de Keizer Karellaan, een belangrijke toegangsweg naar de hoofdstad. Zo zet Clear Channel, samen met de schermen aan De Brouckère, Van Praet en Delta, een krachtig aanbod met XXL impact in de markt!
‘Flex your spirit’
Deze nieuwe ontwikkelingen maken integraal deel uit van FLEX, de ultieme visie van Clear Channel op de toekomst van OOH. Meer dan ooit zorgt flexibiliteit ervoor dat merken aanwezig kunnen zijn op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste context en met een zo relevant mogelijke boodschap. Dankzij strategisch gekozen locaties wordt een uiterst flexibele mediaplanning en een dynamische communicatie in real time mogelijk.