Met de recente winst van advertentieruimte in Belgische treinstations breidt Clear Channel zijn teams uit en verwelkomt ze nieuwe medewerkers.
Met een stevige ervaring in out-of-home, na 20 jaar bij Clear Channel en 7 jaar bij Publifer, keert Michel Henaut terug als Head of Stations. Naast hem brengt Isabelle Ramael, Account Manager Stations, echte expertise in out-of-home in stations met zich mee met bijna 4 jaar ervaring bij Publifer en meer dan 15 jaar in de mediasector.
Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel, versterkt haar gelederen met twee nieuwe talenten. Katharina Menegaldo komt het creatieve team versterken als Urban Media Account Manager na bijna 4 jaar ervaring als Sales Account bij Publifer. Heiltje Temmerman treedt toe als Planning Coordinator na Sales & Development te hebben gecoördineerd bij Publifer.
Het Campaign Planning team is verheugd Catherine Etcheverry te verwelkomen als Teamleader Campaign Planning.
Na 4 jaar bij Clear Channel en bijna 5 jaar bij Publifer als Marketing & Communication Manager, keert Gert Delgouffe terug om de rol van Head of Marketing op zich te nemen. Daoud Hamdan vervoegt het Studio & Communication team als Graphic Designer.
Michel Forget vroeger werknemer van Clear Channel, waar hij bijna 14 jaar heeft gewerkt, en vervolgens van Publifer versterkt het Development team als Development Manager Stations. Frederique Devisch, die sinds 2001 bij Clear Channel en vervolgens bij Publifer werkzaam is geweest, treedt toe tot Operations als Supervisor Stations.
“We hebben ambitieuze doelstellingen om de toekomst van de media te creëren. Met de aanwinst van de stations en onze snelle digitale expansie zijn we verheugd te kunnen rekenen op deze nieuwe talenten om ons te helpen onze ambities waar te maken,” verklaart Jan de Moor, Managing Director Clear Channel Belgium.