Het City Play-aanbod, altijd ruimer
Clear Channel blijft zijn DOOH-aanbod uitbreiden met de installatie van nieuwe City Play-schermen op strategisch geselecteerde locaties die veel bezocht worden of shoppingzones. Enkele voorbeelden van belangrijke verkeersassen waar schermen werden geplaatst zijn het rondpunt Montgomery, de Vorstlaan en de Waterloosesteenweg.
Dankzij een aanwezigheid in 16 belangrijke steden en gemeenten, hebben adverteerders eveneens de mogelijkheid om hun doelgroep efficiënt te bereiken dankzij de succesformule van City Play en haar talrijke contextuele clusters: schermen op strategische plaatsen, een ultraflexibele mediaplanning en een dynamische communicatie in real time voor een 100% relevante boodschap.
Het I-CONIC aanbod, altijd meer premium
De afgelopen dagen heeft het Brouckèreplein zijn nieuwe look onthuld: een echte stedelijke agora in het hart van de hoofdstad waar terrassen, hotels en winkels samensmelten. Een hoogwaardige omgeving voor het I-CONIC scherm met uitzicht op het plein!
Gelegen aan een belangrijke toegangsweg naar de hoofdstad, is het I-CONIC Charles Quint scherm opnieuw ontworpen voor een optimale zichtbaarheid.
Samen met de I-CONIC Delta en Van Praet bieden deze premium schermen een krachtige waarde propositie voor XXL impact!
Galerij
Fotos