ALDI is er trots op vers Belgisch kwaliteitsvlees aan te bieden en toont dit in een creatieve nationale out-of-home campagne.
Koteletten, worsten, biefstukken en ander vers vlees zijn te zien op de 36m² grote panelen van More O’Ferrall in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Charles V). Naast deze landelijke dekking op groot formaat is de ALDI-campagne ook te zien op het Adshel Live-netwerk, dat de verscheidenheid en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de meer klassieke papieren versies (Adshel 2m²). Het hoogtepunt van de campagne? De reusachtige 2D cut-out van een pan met vers vlees die een 36m² groot More O’Ferrall paneel in Gent (Oostakker – Antwerpsesteenweg) siert. Het illustreert de inzet van ALDI om een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsvol vlees aan te bieden en dit aan de welbekende lage ALDI-prijzen.
De campagne is zichtbaar tot 1/11 en is het resultaat van de samenwerking tussen ALDI, Publicis Media, The Back Room, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos