AXA gaat buiten het kader en nodigt uit om zichzelf vol vertrouwen te overtreffen! Met Nafi Thiam biedt het merk een ambassadrice bij uitstek om haar ‘Know You Can’-belofte te belichamen in haar unieke OOH-campagne in heel België.
Nafi Thiam is een inspirerend boegbeeld van de Belgische sport en is het perfecte voorbeeld van hoe je met een flinke dosis zelfvertrouwen grote dingen kunt bereiken. Zij is de perfecte belichaming van de waarden en ambitie die AXA op grote schaal in haar nationale OOH-campagne tentoonspreidt. Daarin nodigt AXA ons uit om het beste in onszelf naar boven te halen om onszelf heruit te vinden en onze dromen na te jagen. Want zelfvertrouwen leidt tot de grootste successen.
Met 6 meter hoog toont Nafi Thiam haar vastberadenheid op More O’Ferrall panelen die strategisch gelegen zijn in Brussel (Generaal Jacqueslaan), Antwerpen (Desguinlei) en Luik (Indépendancelaan). Tegelijkertijd onthult AXA haar inspirerende visuals op 16m² en 36m² panelen in stadscentra en grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keiser Karel).
“Deze grootformaat campagne, op uitzonderlijke sites, is volledig in lijn met onze strategie om de zichtbaarheid en de herkenbaarheid van het AXA-merk te verhogen. Out-of-home, een high impact medium – de gigantische cut-outs zijn er om het te bewijzen – leek ons ideaal om onze samenwerking met Nafi Thiam te illustreren. Het is een aanvulling op onze zeer krachtige mediamix, die bestaat uit TV, video, sociale netwerken en de dagelijkse pers” verklaart Luc Latour, Brand & Media Manager AXA Belgium.
De campagne is zichtbaar tot 1/11 en is het resultaat van de samenwerking tussen AXA Verzekeringen, Wavemaker, Publicis Group, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos