Bebat lanceert samen met Clear Channel en Urban Media een grote activatiecampagne voor haar nieuwe batterij-inzamelcampagne. Onder de titel “Ga tot de finish met je lege batterijen!” maakt deze campagne gebruik van een combinatie van print en digitale reclameformaten om een groot publiek te bereiken in de straten en treinstations over heel België. Met deze campagne wil Bebat mensen bewust maken van het aantal batterijen dat we thuis hebben en ze aanmoedigen om ze niet alleen in te zamelen, maar ze ook naar een inzamelpunt te brengen.
Hiervoor zet Bebat een grootschalige nationale campagne op die print (Adshel 2m²) en digitaal (Adshel Live) combineert, op straat en in stations, en ook specifieke formaten in stations integreert, zoals de Led Cube (Luik), de Dazibaos (Antwerpen & Gent), de liften (Brugge) en het gloednieuwe formaat voorgesteld door Urban Media: de bekleding van de wachtruimte in Leuven. Met deze campagne zet Bebat de kracht in van de out-of-home media om echte veranderingen in het consumentengedrag teweeg te brengen en het bereik van haar sensibiliseringsboodschap te vergroten.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Bebat, Zigt Media, Happiness, Urban Media & Clear Channel.
Galerie
Photos