Sterker, sneller, hoger… meer LOVE van Belfius voor Team Belgium met Clear Channel en Urban Media.
In de aanloop naar de Olympische Spelen van Parijs 2024 lanceert Belfius een nieuwe out-of-home campagne in verschillende formaten om zijn onvoorwaardelijke steun aan de Belgische atleten te betuigen. Als officiële partner van Team Belgium en het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) benadrukt Belfius de gedeelde waarden van uitmuntendheid, teamgeest en passie die hen verenigen.
De nationale (digital) out-of-home campagne, die in verschillende omgevingen (straten en stations) wordt ingezet, omvat print- en digitale media van 2 m², grote digitale formaten en MOF36 m² uitgerust met gigantische 2D- cut-outs met de beeltenis van onze Belgische sporters. Of het nu gaat om hockeyers, ruiters of hardlopers, Belfius viert de prestaties en toewijding van onze atleten met een spectaculaire display die heel wat aandacht weet te trekken.
Naast deze massale zichtbaarheid op straat en in het station, heeft Belfius gekozen voor een sterke aanwezigheid op het Brusselse Zuidstation, een strategisch doorgangspunt naar Parijs. In de internationale zone kunnen reizigers de Belgische atleten terugvinden op de Full Wrapped Columns, de Full Wrapped Escalators en het Billboard Live. Een initiatief dat niet alleen onze atleten steunt, maar ook het publiek engageert en inspireert om de nationale trots op onze kampioenen te delen via #showyourlove!
“In de aanloop naar de Olympische Spelen in Parijs heeft Belfius net een nationale campagne in verschillende formaten gelanceerd ter ondersteuning van de Belgische atleten, met een spectaculaire creatieve dimensie. Deze campagne is een echte oproep aan alle Belgen om hun Liefde voor Team Belgium te uiten. Want love is een winnende factor“, legt Jean-Paul Dirick Media Manager / Brand Experience & Communication Belfius uit.
De campagne loopt tot 29 juli en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Belfius, BOIC, Publicis Groupe, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s