Omdat borstvoeding geven gewoon je baby voeden is, steunt Clear Channel de campagne die DDB heeft ontwikkeld voor de VBBB, de vereniging die borstvoeding promoot. Het doel? In de openbare ruimte een moederlijke handeling vertonen die niet verafschuwd of belemmerd mag worden.
Want ook in 2021 vinden sommigen een vrouw die borstvoeding geeft nog steeds provocerend of obsceen. Het is daarom belangrijk om de algemene perceptie bij te stellen en de essentie nog eens heel duidelijk te maken: borstvoeding is niets meer dan je baby eten geven. En dat is de meest natuurlijke zaak ter wereld.
Omdat Clear Channel niet alleen een platform voor merken is, maar ook een platform voor het collectieve goed, wil het met haar partners en adverteerders meedenken om hen OOH oplossingen te bieden die echt een verschil maken. En de samenwerking tussen DDB en Clear Channel bleek al snel een voor de hand liggende keuze om het originele beeldmateriaal dat voor de bewustmakingscampagne was ontwikkeld, in de publieke ruimte te vertonen.
De campagne is te zien tot 7/09 en is het resultaat van de samenwerking tussen VBBB (De Vereniging Begeleiding en Bevordering van Borstvoeding), DDB en Clear Channel.
Fotos
Galerij