Samen met Urban Media creëert BMW een onvergetelijke lanceringservaring voor de gloednieuwe 100% elektrische BMW iX2 door hem op tournee te nemen doorheen België en Luxemburg met de Truck Tour.
De 100% elektrische BMW iX2, de nieuwste aanwinst in BMW’s elektrische gamma, onderscheidt zich door zijn opvallend modern design dat sportiviteit en elegantie combineert. Om deze eigenschappen te benadrukken, hebben Urban Media en BMW de Truck Tour bedacht: een nationale roadshow die niemand onverschillig zal laten.
Het hoogtepunt van deze ervaring is een roadshowtruck die is omgetoverd tot een echte show op wielen. De vrachtwagen is uitgerust met een transparante etalage, gemonteerd op een chassis dat het voertuig vanuit elke hoek presenteert. Het interieur van de glazen container met zijn moderne design en LED-verlichting, creëert een sfeer die past bij de echte ster van de show: de 100% elektrische BMW iX2. Het is niet zomaar een truck, het is een echt interactief en gedenkwaardig evenement, klaar om verspreid te worden over Belgische steden en Luxemburg.
De roadshow begon in Antwerpen en zal vervolgd worden in de grote steden van het land, waaronder Brussel, Gent, Luik, Charleroi en tot slot Luxemburg. Bij elke stop krijgen potentiële klanten en BMW dealers de kans om de 100% elektrische BMW iX2 van dichtbij te ontdekken, voor een ongeëvenaarde merkervaring.
“Met de lancering van de 100% elektrische BMW iX2 nodigen we autoliefhebbers uit om het rijplezier te herontdekken in een nieuwe, volledig elektrische vorm. Deze tour is niet alleen een gelegenheid om onze nieuwe wagen voor te stellen, maar ook een belofte om een unieke ervaring te delen die zeker een blijvende indruk zal nalaten“, legt Georges Pagalis, Media & Digital Performance Manager bij BMW Belux, uit.
De campagne is te zien tot 3 april en is het resultaat van een samenwerking tussen BMW Belux, Dentsu, House of Communication, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s