Het station van Antwerpen Centraal wordt voor twee weken omgetoverd in een heuse 3D-animatietoneel. BMW en Clear Channel plaatsen een tweezijdig LED-scherm van liefst 100 vierkante meter in de stationshal, die het toneel wordt van een animatie van de elektrische BMW i4.
Het is de eerste keer dat een 3D-scherm van dergelijke omvang in België wordt gebruikt. Meteen een mooie primeur voor de Belgische marktleider BMW aan het begin van het Autosalon in Brussel, en een mooie teaser voor wie vanuit Antwerpen met de trein naar het Autosalon afzakt.
‘‘’Echt rijplezier’’ is de claim van BMW en dit is het antwoord hoe je dit ook op een impactvol medium zoals OOH kan overbrengen’, stelt Media & Digital Performance Manager Georges Pagalis van BMW Belux.
“Altijd klaar om de grenzen van creativiteit te verleggen, zijn we trots om dit Giant 3D Screen voor het eerst in België te onthullen. Deze totaal vernieuwende campagne met BMW nodigt het publiek uit voor een 100% immersieve ervaring. Het Autosalon is natuurlijk het ideale moment voor een dergelijke lancering,” legt Gaël Nyssens, hoofd van Urban Media bij Clear Channel, uit.
De actie loopt tot 26 januari en is het resultaat van een samenwerking tussen BMW, Rapport, Initiative, Urban Media & Clear Channel.
Foto’s
Galerij