BMW stapt uit het kader en onthult het silhouet van zijn krachtige coupé in een out-of-home campagne op groot formaat met nationale impact.
Voor de lancering van de BMW 4 Reeks Coupé veroorlooft het merk zich de primetime van de OOH-reclame door zijn nieuwe model te tonen op de 16 en 36m² grote O’Ferrall panelen in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan).
De reusachtige 2D cut-out onderstreept het unieke ontwerp van de nieuwe coupé op de 36m² grote panelen in Brussel (Blvd Général Jacques en Bvld Industriel), Antwerpen (Desguinlei), Gent (Oostakker) en Luik (Blvd de l’Indépendance). Twee gigantische banners, strategisch gelegen in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijlei), voegen een uitzonderlijke zichtbaarheid toe aan deze krachtige creatieve actie.
De campagne is zichtbaar tot 15/11 en is het resultaat van de samenwerking tussen BMW, Initiative, Rapport, TBWA, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos