Tik tak, het aftellen naar Kerstmis bij Bol.com is begonnen met een dynamische digitale campagne met Urban Media en Clear Channel.
Kerstmis nadert met rasse schreden! Als je aan kerst denkt, denk je aan geschenkjes kopen en vooral aan versieren! Bol.com haalt alles uit de kast en heeft gekozen voor de LED-wall om haar kerstaanbod te communiceren als onderdeel van haar campagne ‘De winkel van uitpakkers’. De LED-wall onthult een interieur dat dag bij dag een beetje meer gedecoreerd wordt. Reizigers en voorbijgangers ontdekken het ruime assortiment kerstversiering dat bij Bol.com verkrijgbaar is.
Na Antwerpen-Centraal zullen de stations van Sint-Niklaas, Gent-Sint-Pieters en Brugge gastheer zijn voor deze dynamische en evolutieve OOH actie.
De campagne is tot 27 december te zien en is het resultaat van de samenwerking tussen Bol.com, Mindshare, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos