Een nieuwe generatie fietsen neemt de steden Brussel, Antwerpen en Luik stormenderhand over in de Bosch eBike Systems affichagecampagne met Urban Media en Clear Channel.
Bosch eBike Systems toont de technologie en expertise van zijn eBikes in een gigantische out-of-home campagne. Bosch onthult zijn knowhow op drie grote zeildoeken in Brussel (Zavel en De Brouckère) en Antwerpen (Sint-Jansvliet), en op het LED-scherm in Luik (Boulevard de l’Automobile). De kleurrijke en in het oog springende visual draagt een duidelijke boodschap uit: Charged for Change. “Wij vinden het heel belangrijk dat meer mensen gaan fietsen, om onszelf en onze planeet een betere en gezondere toekomst te geven,” legt Vineeta Diels uit, Marketing Manager Bosch eBike Systems Benelux.
Ze voegt eraan toe: “We hebben gekozen voor een OOH-campagne met Clear Channel in België gedurende de hele maand september en de Europese Week van de Mobiliteit met dit jaar als thema: ‘ Safe and Healthy with Sustainable Mobility’. Dat is precies waar wij ons al jaren op focussen: eBikes zijn één van de beste vervoersmiddelen om veilig, gezond en duurzaam door het leven te fietsen. We wilden mensen aansporen om op hun fiets of eBike te stappen en wie weet kwamen ze op één van hun avontuurlijke tochten zelfs één van onze grote billboards tegen, waarop je onze duurzame boodschap in koeienletters kon zien staan.
We zijn heel tevreden met het resultaat van de Urban Media baches op locaties waar druk verkeer heerst en onze boodschap goed tot uiting kwam in Brussel, Antwerpen en Luik.”
De campagne is tot 29 oktober te zien en is het resultaat van een samenwerking tussen Bosch eBike Systems, Dentsu Aegis, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos