Tijdens de eindejaarsfeesten laat Bru de straten schitteren met haar nieuwe sprookjesachtige campagne. Het parelende water verlicht de vier hoeken van België op de groot formaat More O’Ferrall panelen, terwijl twee 36m² panelen (Brussel en Antwerpen) zijn uitgerust met een gigantische glinsterende 2D-fles. In Brussel wordt het publiek eveneens ondergedompeld in deze feestelijke magie in de branded Louiza-zone, geheel gekleed in de kleuren van het merk en op de 4 I-CONIC-schermen (Delta, Van Praet, De Brouckère en Charles V). Een slimme mix van DOOH en OOH voor een tijdloze feestelijke boodschap.
Charlotte Giroud, Marketing Manager BRU Benelux: “We spelen echt met Bru op de kersttafel en het feestelijke en sprankelende element van de sterren rondom de fles. De uitsparingen en het lichtspel versterken de aantrekkingskracht van de campagne en geven de voorbijganger een klein moment van magie en licht.”
De actie is het resultaat van een samenwerking tussen Spadel, Happiness, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos