Carrefour, officiële partner van de Rode Duivels sinds tien jaar, zet het Belgische nationale team in de kijker met een interactieve campagne in samenwerking met Clear Channel en haar creatieve afdeling Urban Media. Na het succes van de activatie in het station Brussel-Zuid, is het nu de beurt aan het station Antwerpen-Centraal voor de campagne “Raad wie de Rode Duivel in de koelkast is”, bedoeld om de Belgen onder te dompelen in de sfeer van de Euro 2024.
Met de campagne “Raad wie de Rode Duivel in de koelkast is” wil Carrefour niet alleen de feestvreugde rond de Euro versterken, maar ook opnieuw haar onvoorwaardelijke steun betuigen aan de Rode Duivels. Na Brussel is het nu Antwerpen waar hologramspelers reizigers en voetbalfans opwachten voor een exclusieve virtuele ontmoeting op deze unieke speelplaatsen die de stations bieden. Het publiek kan reageren en een selfie nemen met hun favoriete Rode Duivel, allemaal in een gigantische fictieve koelkast.
De zichtbaarheid van deze campagne wordt gemaximaliseerd door een sterke aanwezigheid in de twee grootste stations van het land. In Brussel-Zuid worden voorbijgangers ondergedompeld in het hart van de Full Wrapped Corridor, terwijl in Antwerpen-Centraal de Elevator Walls XL en de Full Wrapped Escalators de aandacht van de reizigers trekken. Met dit visueel en interactief offensief willen Carrefour en haar partners de Belgen een onvergetelijke ervaring bezorgen en tegelijkertijd hun onvoorwaardelijke steun betuigen aan de Rode Duivels in hun streven naar Europese glorie.
De campagne, zichtbaar tot 9 juni, is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Carrefour, Havas Media, Publicis Brussels, Demonstr8, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s