Het publiek is er en altijd in beweging. Merken keren terug in het stadslandschap. Ze vinden zichzelf opnieuw uit en vergroten hun creativiteit om de aandacht van hun publiek te trekken in dit nieuwe ‘normaal’! De laatste campagne van Clear Channel UK en ŠKODA is daar een goed voorbeeld van.
ŠKODA, OMGDOOH en PHD maakten gebruik van de flexibiliteit en creativiteit van DOOH om een campagne met gebaargestuurde inhoud te creëren. In samenwerking met Ultraleap en Clear Channel bood de activering een betrouwbare omgeving om de nieuwe familie van SUV’s te tonen.
De schermen hebben de positie van de handen en vingers van de gebruiker gedetecteerd om zo een contactloze interactie met verschillende toepassingen te activeren, zodat de gebruiker de reeks ŠKODA SUV’s kan verkennen, modelspecifieke video’s kan bekijken en zelfs een testrit kan boeken.
Een perfect voorbeeld van de kracht van digitale out-of-home om merken te helpen opnieuw contact te maken met hun publiek in deze uitdagende tijden, door een campagne tot leven te brengen met contextueel relevante en boeiende content om betrokkenheid te stimuleren.
Meer info: Clear Channel UK