Met het oog op een voortdurende verbetering van de visuele aantrekkingskracht van out-of-home campagnes, biedt Clear Channel het Creative Visual Impact Package aan. Deze exclusieve optimalisatieservice van campagnes integreert verschillende tools om de visuele impact van een affiche te meten en om te adviseren welke elementen ervan aan te passen voor een optimale creatie:
- Gebaseerd op visuele tracking-studies, simuleert de Visual Scan de beweging van het oog en maakt het mogelijk om de sleutelelementen van de creatie die de aandacht trekken te analyseren en dit in de eerste 3 tot 5 seconden van het visueel contact. Zo wordt het mogelijk om de aantrekkingskracht van de elementen, zijnde het logo, de slogan en het beeld, te verbeteren en zo de impact van de reclameboodschap te vergroten.
- Met de 3D Journey, wordt de campagne in een virtueel décor geplaatst waardoor het mogelijk wordt om de impact van het beeld (affiche of digitaal) te meten doorheen het traject van de consument. De adverteerder wordt letterlijk ondergedompeld in het hartje van de stad en kan de kwaliteit en de context van zijn beeld ervaren.
- De Blow-up – afdruk en weergave van een exemplaar 2m², 16m² en 36m². Laat toe om de leesbaarheid, het contrast en de lay-out van het beeld te testen in werkelijke omstandigheden.
Deze benadering heeft in geen geval als doel om het creatief talent in vraag te stellen of te vervangen, het is eerder een complementaire ondersteuning om de visuele aantrekkelijkheid van out-of-home campagnes te versterken.
Meer informatie? Aarzel niet om contact op te nemen met uw contactpersoon bij Clear Channel!
Galerie
Photos