Na de reusachtige waterval aan de Antwerpse kaaien via Urban Media, is Hoegaarden Rosée teruggekomen met een nieuwe golf van frisheid op de digitale schermen van City Play aan de kust. Naast de klassieke spots op het digitale netwerk, werd ook een specifieke creatie ontworpen voor het Create & Play scherm op het Lichttorenplein. De creatie paste perfect binnen de context van het plein: roze gekleurd, inclusief de bekende fontein die de kleur van Hoegaarden Rosée trots de lucht in spoot.
De campagne bewijst het creatieve potentieel van digital out-of-home oplossingen. City Play laat adverteerders toe om zichtbaar te zijn waar en wanneer ze willen: op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste context en met een relevante boodschap. Een impactvolle boodschap dat onmiddellijk engagement creëert met het doelpubliek en garant staat voor een effectieve campagne.
De actie vond plaats van 11 tot 17 juli en was het resultaat van een samenwerking tussen AB Inbev, Vizeum, Posterscope, Publicis & Clear Channel.