De Nationale Loterij lanceert in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel, een digital out-of-home (DOOH) campagne om het nieuwe krasbiljet Lady Fortuna te promoten. Dit initiatief loopt van 9 tot 22 september 2024 in het station Brussel-Zuid, waar reizigers de kans krijgen om dit innovatieve spel te ontdekken dankzij de Holografische Cube, een animatieapparaat met aantrekkelijke visuele effecten.
De Holografische Cube, ontworpen om de aandacht van voorbijgangers te trekken, benadrukt de inzet en de investeringen van de Nationale Loterij in moderne en boeiende spelervaringen. Het nieuwe spel Lady Fortuna biedt niet alleen aantrekkelijke winsten, het neemt spelers ook mee naar een immersieve leefwereld geïnspireerd door tarot, terwijl het actief projecten ondersteunt die zich richten op het welzijn van vrouwen.
Kenmerkend voor deze campagne is de integratie van een interactieve QR-code, waarmee het publiek actief kan deelnemen door te stemmen op de vereniging die het beste aansluit bij hun overtuigingen. Door te kiezen voor het station Brussel-Zuid, een van de drukste verkeersaders van de hoofdstad, wil de Nationale Loterij een breed publiek bereiken en haar steun aan verenigingen die zich inzetten voor vrouwen kracht bijzetten. Met Lady Fortuna wil men een directe link leggen tussen de spelers en deze goede doelen.
Deze innovatieve en aantrekkelijke campagne is een perfecte illustratie van de wens van de Nationale Loterij om niet alleen amusement te bieden, maar zich ook in te zetten voor belangrijke sociale doelen, waarbij 100% van de winst wordt terug geschonken aan de gemeenschap en samenleving. De campagne loopt tot 22 september en is het resultaat van een samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative, Rapport, BBDO, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s